it's fucking thursday !

.....

jahopp, en ny dag, ett nytt blogg inlägg... hahah, vad kul det lät xD
vaknade vid 13 efter att jg och Fredrik suttit uppe hela natten och snackat om allt och lite till :p
gick upp och sa adjö till min mor som åker till gbg idag ! (fusk !) sen duschade jag och gjorde mig i ordning och så^^

sen kom fredrik hit med lite filmer som jag skulle få (tack ! :D) efter att han åkt till axamo så cyklade jag ner till kiosken. Det var inte kul, inta alls -.-*
Eller lite^^ För Sigge kom ner och köpte korv, och vi snacka lite om gamla minnen från klassen och så, haha det var kul :D
Senare kom Kim ner för att kolla på Lucas match (för kim ääälskar fotboll, eller ?), han spela minigolf också. Kom sist, bara så ni vet :P ^^

Det var min högst intressanta dag i mitt oerhört intressanta liv -.-*

Kommentarer
Postat av: Froderick! : D

Varsegod, men det är torsdag idag. : D

2009-08-06 » 23:14:58
Postat av: KIm

Jag vann ju:O

2009-08-13 » 11:28:06



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback