klantigaste jag !

.....

Jag kom på en sak jag glömt berätta !
I går (fredag) gjorde jag typ världens klantigaste grej, jag lyckades låsa in nycklarna i skåpet x)

Jag kom till skolan, låste upp skåpet, la ner nyckeln i väskan (?), ställde väskan i skåpet och stängde igen det ! Sen på svenskan så kom jag på att jag inte hade mina nycklar på mig, och att de låg i väskan ! Sen kunde jag inte koncentrera mig på varken svenskan eller matten och vi hade diagnos på båda, det lär ju ha gått vääldigt bra -.-

Men på lunchrasten fick jag tillslut tag på vaktmästaren som fick komma och klippa upp mitt lås. Samtidigt kom Claes förbi och sa:
- Redan andra veckan linnea, det måste nästan vara rekord.
Jag blev helt röd i ansiktet x)




Jaja, nu bor jag i emelies skåp tills jag köpt ett nytt lås^^

Kommentarer
Postat av: Arvid

Det är därför man har kodlås :P

2009-08-29 » 21:26:02
URL: http://slutamedgodis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback