taggar gbg !

.....

tjhoo !
idag har jag jobbat igen, det var inte något vidare kul. Snart ska jag sova eftersom jag ska jobba imorgon också, från 10-20 ! -.-* Inte speciellt kul asså.

Nu sitter jag och kollar på lite saker som jag ska (kanske) köpa i Göteborg, här kommer lite smakprov ;d

Gina Tricot

Simpel tröja från Gina ;)

Lagerhouse

Snyggingt pennfack, Lagerhouse 39:-

Monki

"shorta" från monki, 350 :-

Monki

Neccesär/väska, kallade vad du vill. Från Monki iaf :P

Monki

Shorta oxå Monki, 250 :-

MOnki

En till :P Monki 350:-

Monki

Väska, har redan den längst till höger, men funderar på att köpa en till :P


Kommentarer
Postat av: Damberg

Ehh, du får ursäkta mig om det är en dum fråga (jag är kille, Men varför ska man ha två väskor?

För att citera mej själv:

"Varför ska man vara rik med stort hus? Du kan ändå inte skita på mer än ett dass samtidigt?"

2009-08-08 » 23:38:59



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback