14 december

.....

Varför är jag alltid så trött nu för tiden? Kan verkligen behöva ett jullov nu alltså. Slutar den 18:e, alltså på fredag. De flesta av mina andra kompisar slutar inte förens på tisdag nästa vecka, hahah ;p
 
Idag är inte min lyckodag alltså ;s Först så höll jag på att halka hur många gånger som helst påväg till tåget. Dessutom tappade jag min mobil i snön två gånger -.-
 När jag kom fram var klockan typ 11.40, tåget skulle gå 11.45. Men de ropade ut att tåget var sent och att de inte skulle komma förens 12.00. Sen vid 12.00 så ropade dem ut att tåget var inställt eftersom det låg ett träd på rälsen! Så då fick vi vänta på en ersättningsbuss som inte kom förens 12.20. Och då hade vår lektion redan börjat. Sen när bussen äntligen kom in till stan var det typ ingen idé att gå på lektionen så vi hoppade över den. Då var jag jättesur eftersom det var vår sista teaterlektion innan lovet och vi skulle göra roliga övningar då :(

Jaja, onödig dag i skolan iaf, historian kollar vi ju alltid bara på film -.-

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback