3 december

.....

Helluu
Idag har jag varit allmänt trött och seg. Efter skolan gick jag och lade mig i sängen och kollade på Desperate Housewives som jag fick när jag fyllde år. Saknade Edie jättemycket när jag såg det! hah, och så tyckte jag synd om Kathrine, är jag den ända som gillar henne?!

Nästa avsnitt av desperate (på tisdag) är det sista innan uppehållet. Och det är då flygkraschen är! Alltså då Orson och Lynetts barn dör(eller vem vet?). Det kommer nog bli en sjuukt spännande cliffhanger till juluppehållet. Ska bli kul! :D

Efter att jag legat i sängen så gick jag ner till spinnet för att det var "julkonsert" där. Det var lite mysigt! ;)
Nu ska jag ta en snabb dusch och sen lägga mig och läsa i min bok. Men vi höres imorgon. Pussheej<3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback