Ny bakgrund!

.....

Vad tycks om den nya bakgrunden? Och att det snöar? ;D
Jag tycker det ser mystigt ut! kanske är det lite för mörkt? Jaja, men det får duga för tillfället :P

Hörrni, det är FREDAG! Så sjuukt najs! Även denna veckan har gått galet fort! Idag tex, då hade vi först 40 min svesnka, sen spanska där vi bara kollade på film och sen matte, som var lika lätt och onödigt som vanligt^^ Efter matten hade vi lunch och då fick vi HAMBURGARE<3 hah, lite skillad på dem mot de vi fick på hagaboda också! Nu fick vi typ fullkornsbröd, sallad, tomat, rödlök, gurka och dressing. jaa och hamburgare då :P
 När vi ätit hade vi samhällskunskap, mitt favvoämne. Så det var också kul. Naajs dag! Dessutom har jag skrattat så mycket att jag fått jätteont i magen! HAH:P


Slänger in en helt opassande bild också, men jag gillar detta, skarpt! Lite insperation sådär ;)

Kommentarer
Postat av: E - en blogg om allt

SV; fråga inte.. jag vet inte:(

2009-12-04 » 23:28:41
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback