Pip-larssons och Wii!

.....

Här har det varit tomt idag! Haha, men jag har inte hunnit! Eftersom jag inte städade igår var jag tvungen att göra det idag. Och när man vaknar tre timmar innan allt folk kommer, oduschad, ofixad och med ett stökigt rum, då hinner man inte riktigt städa, hah :P

 Alltså, idag var mina fina kompisar från klassen här ;) Vi har ätit paj, (och kaka); kollat på pip-larssons, spelat wii och pratat MASSOR! Haha, visst är det konstigt. Att man kan sitta i flera timmar och bara prata och ändå har så sjukt kul! Ni är underbara flickor! :D
 Extra spännande var det ju för Agnes, Sofia och Andrea som bor i stan och knappt varit här i Habo innan. Andrea ringde t.o.m. innan och frågade vilket håll dem skulle åka åt med tåget x) hah, men nu vet dem hur det ser ut här! :P

Hah, jag lägger ut lite bilder från kvällen imorgon. Kameran ligger nere i min jackficka och jag orkar inte hämta dem x) Men det har varit en jättekul kväll med trevligt folk! :D Love you girls! <3

Kommentarer
Postat av: agnes

Haha, det var så väldogt roligt! Det var en intressant upplevelse att åka tåg och se habo! Det får vi göra igen! KRAM!

2010-01-02 » 16:18:16
Postat av: Emelie

Det var skitkul :)vi får köra singstar kväll hos mig nästa gång ;)

2010-01-05 » 16:02:20



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback