bloggbreejjk!

.....

Här har det varit tomt på sistone! Men jag har inte orkat, eller hunnit..
Hade prov idag igen, historia. Det gick åt h*****... Seriöst, så pinsamt! Åhh...

Jaja, nu skiter vi i det. Orkar inte. Istället kan vi fira att idag är den första dagen på hur länge som helst som jag har en pluggfri-dag! Så otroligt sköönt! Så här sitter jag och lyssnar på Helen Sjöholm och äter godis. Kan det bli bättre? Knappast! Har hittat massa bra musik nu! (Det tackar vi Linnéa för;))

Jaja, nu ska jag lyssna vidare och bara ta det lugnt. Cya!



Hanna och jag.. loong time ago ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

haha, söta ;)

2009-11-18 » 21:44:33
Postat av: Anonym

Och vi är fortfarande lika heta !!!! ;P <33

2009-11-22 » 21:08:54



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback