har laddat upp med:

.....

4 pepparkakor
3 klementiner
2 datorer
1 film

Ha en trevlig natt allihop ;D Det ska jag iaf. När vi kom hem efter pepparkaksbaket var jag helt slut! Vi bakar lltid pepparkakor hemma hos Janne&Nina, 17 året i rad nu! Haha, fast de sista åren har inte det roliga folket varit med. Idag bakade jag knappt någonting, orkade inte typ. Jag åt deg istället. Sen fick jag ont i magen. Höhö^^ Nej, nu ska jag kolla på Wallander-Byfånen. och gissa vem som är med i den ? ;D(a)



....ANDEEEEEEEEERS! <3

hahah, puss på er♥

Kommentarer
Postat av: E - en blogg om allt

SV; hehe tack tack :D din blogg är ju grymt fin, gillar headern! :) vi kanske kan följa vrann på bloglovin ?

2009-11-21 » 23:57:11
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback