inget gjort :/

.....

jag är nog sämst i världen på att plugga, men det är ju faktiskt mycket roligare att kolla på roliga klipp från idol. Speciellt med världens bästa Andreas (aka. Andy Pandy Boy) xD. Jag kanske slänger in ett här, eller inte :P För det vore väl kul om jag skrev om något annat någon gång va ? ;P
<-vet inte vfr jag la in den här, SUCK på mig-.-

Egentligen börjar min träning idag. Eller började för 10 minuter sen vill säga. Men jag orkar inte. Det är inte lika kul längre... Får väl se om jag orkar släpa mig dit nästa vecka, annars får jag väl köpa gymkort eller nåt^^ Nu ska jag göra lite mer svenska (har skrivit 5 rader på 3 timmar, yey -.-)

Kommentarer
Postat av: sara

jag tror ingen är sämre på att plugga än mig. ojoj behöver hjälp, gå någon kurs i hur man pluggar eller något. men vad fan, när man har varit i skolan hela dagen, varför ska man då fortsätta med att plugga? jaja. i slutändan får man ju något bra av det iallafall :)

2009-11-03 » 19:47:20
URL: http://liveyourlifeandmakeitrock.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback