MIN elsaa<3

.....

Nej jag skriver inte detta inlägg för att hon bad om det (iaf inte bara därför) för jag saknar min Elsa typ såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket! Sedan hon flyttade ner till Skåneland i Augusti har jag bara träffat henne TVÅ gånger! Hur sjukt är inte det då?!

Vi måste träffas snart! När får jag komma?? (a) :D

Mina två favoritsaker att göra med Elsa är:
-
Reta henne och säga att hästar är mat (mkt effektivt!)
- Paddla kanot (AHAHAHxD)

Nej men seriöst nu! Elsa jag saknar dig jättemycket! Nu får du faktiskt komma hem snart! :O
Love you baabe! <333



Bild från skolavslutningen i 8:an, hon hade jacka på sig hela tiden :O ;P

Kommentarer
Postat av: Em

Vad gulligt! Hon blir säkert glad när hon läser detta.

2009-11-27 » 19:36:29
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: elsa

naahw<3 men vet du va, är inte allslångt kvat nu tills jag kmr hem;) och att du har ju faktiskt sportlov v.7 vilket är veckan före mig;) komkom<3kram

2009-11-27 » 22:45:08



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback