blev ingen skola igår

.....

Jag antar att det inte ä så bra att dygna.. Igår försov jag mig och vaknade inte förens efter 12, då hade min lektion redan börjat. Sen gick det ingen buss fören vid 14 och då skulle jag ändå missa historian. Så jag stannade hemma.. Det känndes ju inte så bra att inte gå till skolan, men jag var ganska duktig här hemma ochså:P Läste klat allt i Engelskan, städade rummet och var ute på en promenad, rätt bra va ? ;)

(detta inlägg skulle lagts upp igår, men min kamerasladd är borta:/)


Måste bara lägga upp bilder, för såhär städat har mitt rum nog aldrig varit x)
Förlåt för att min kamera är sämst, om nån känner för att köpa en systemkamera till mig kommer jag inte säga nej -.-






Kameran är ju cp :'( 

Men iaf, jag älskar tända ljus, så mysigt ! Längtar så otroligt mycket till jul nu asså ! ;O


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Duktigt av dig. ; D

2009-10-06 » 19:42:23
Postat av: Sofia

Riktigt fint rum du har :)

2009-10-11 » 13:37:00
Postat av: Linnea

Tack:DD <3

2009-10-11 » 14:25:19
URL: http://storyofaheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback