dygnaaa

.....

Helloo igen :D
Jag och mina söta vänner är mitt öppe i dygningen ;P Vi har bestämt oss för att vara uppe 24 timmar i sträck(något jag aldrig lyckats med) och hittills har det gått rätt bra. Eller Ellen ligger iofs här jämte mig och sover^^ Men jag och Fia är vakna som sillar ;P :D Kollar på Harry Potter och De Vises Sten :)) (y)

Utanför är det mörkt och regnar, men om 1,5 timme öppnar konsum. Så då ska vi dit och köpa mat xD Just nu är jag rätt hungrig asså x))


Elsa, vår lilla hästvän var med oss i början av kvällen. Fast hon åkte hem redan innan vi bestämt oss för att dygna ;) Hon var, som ni ser på bilden, gaanska trött :P


Emilia, som också åkte hem, och Elsa inann hon blev väldigt väldigt trött .P


Nu är det alltså vi som skulle dygna. Men Ellen har sovit sen halv 6 och medans jag skrev detta har Sofia somnat i min säng.

Vad ska jag göra helt ensam ?? :(((

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback