hoppsan :$

.....


Ojdå, vilket bra minne jag har. Har visst glömt två veckor i rad nu. Men jag kom på det nu iaf :P Haha, menmen. Here it is ! :D


Veckans place är lite svårt, jag skulle vilja säga omöjlig. Men shit the same, min blogg, mina regler ! höhö :P
Anyway, nu ska jag inte babbla bort alltihop x)

Till veckans place skulle behövas en tidsmaskin, så kunde jag åka tillbaka några år i tiden och få se "Kristina från Duvemåla" på Malmö musikteater, göteborgsoperan eller Circus i Stockholm. Yeye, vad jag tjatar tänker ni, men det är verkligen min högsta önskan och jag skulle göra vad som helst för att få se den. Vad som helst!

  
Helen och Anders är ju perfekta ihop, åhåå !


Bilder från briggen och aftonbladet.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback