g l a d :))

.....

Tjohoo ! :D

Jag har hittat en människa som gillar Kristina lika mycket som jag gör !! :DD
Hur kul är inte det då ? :)) (y)

Så ni måste läsa hennes bloggar också ! (Annars får ni stryk ;o ) :P
För hon inte bara gillar samma musik som jag, hon är dessutom grym på att sjunga :P Och så bor hon i Motala, det är ju bra ! Nej men seriöst, läs nuuuu ! :D

You'll find it here and here !

_______________________________________

Glömde säga att hon har världens bästa namn också, Linnéa :DD


Kommentarer
Postat av: STOCKLYN

Fin blogg :P

2009-09-10 » 19:45:03
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Linnéa Bjelksjö

Nämeeeeeeeeeen Linnéa!

du för gullig, men jag är inte grym på att sjunga :) du skrev detta innan du visste att vi typ har gemensamma bekanta och allt det där skumma som är så fett coolt att vi har gemensamt !:)

PUSS!

2009-09-12 » 15:56:26
URL: http://metrobloggen.se/linneabjelksjo



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback