saknad<3

.....

Jag kan inte fatta att jag tyckte hagaboda var så tråkigt. 
Just nu vill jag tillbaka, de fyra åren på hagaboda gick så sjukt fort !
Och när jag tänker på hagaboda kan jag just nu inte komma på något dåligt.
Vi hade förmodligen världens roligaste so-lektioner.
No-lektioner som helt plötslig handlade om Christers resa i Usa istället för kemi.
Slöjdlektioner utan lärare som mest bestod av roliga snack.
Mattelektionerna på onsdagar då Emelie och jag pratade om senaste desperete avsnittet istället för att jobba.
Men framförallt en galet bra klass ! (tillslut ;))

9F <3



(nya klassen verkar väldigt bra, men inget slår tryggheten och känslan på hagaboda!)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad knäppt det låter, som om vi hade helt galna dagar men det var ju det som var så bra där. dagarna var aldrig dem samma. Men ons var bäst iaf :p

2009-09-05 » 22:28:15



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback