"jävla ica !"

.....

Tjoo :))

Idag var en ganska soft dag. Började 12.10 med teater. Det var ju lite speciellt, men rätt kul tro jag ;p
Sen hade vi historia, det var dötrist x) Men jag överlevde det med, vi kollade typ på nån tråkig film och så^^
Hemresan var ruulig x)) Fredrik och jag hade skoj med att "reta" Emelie och Gabbe framför oss x)) Hihihi(a)
Sen råkade jag nämna en sak som gjorde Fredrik väääldigt upprörd :O Hahah, han e galen ;p (Han har skaffat blog nu ! :D (sajudetsajudetsajudet !)


bra bild ? x)

Nu sitter jag här med min enelskaläxa, borde gjort den i helgen ;s Dessutom måste svenska vara inlämnad på onsdag, fuuuuuck ! Men snart blir det "Roast på Berns" med BJÖRN GUSTAFSSON !! :DD (y) Tjihoo, det blir nog kul :))



Men nu måste jag förtsätta med engelskan -.- Håller på med en filmrecencion, kan ni gissa vilken film jag valde ?? (a)




Men vi hörs, pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

JÄVLA 7.90!!!!!!!!! :@

2009-09-07 » 21:43:43
Postat av: Linnea

Menar't :P !

2009-09-07 » 21:44:54



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback