"Åh, jag älskar sommarregn. Särskilt på våren"

.....

tjeeeeenaaaa!
idag har jag iaf gjort lite mer än igår! Vaknade vid halv elva, gick kanske upp vid elva och sen åkte jag till Emelie klockan tolv. Vi bakade cupcakes och snacka lite. Kom hem för ungefär en halvtimme sen och nu har jag ätit och lagt mig i sängen igen! Gött!



Var sjukt jobbigt att cykla hem dock! Ingen luft i däcken, uppförsbacke hela tiden plus en kondition som inte tillhör de bästa. Var helt svettig när jag kom hem! Dessutom regnade det, fast det gör inget. Jag gillar regn! Fick ur mig dessa bevingade ord innan jag åkte också: "Åh, jag älskar sommarregn. Särskilt på våren" -  Ehh, jaa...



Ikväll vet jag inte vad som händer. Skulle kanske på bio men det blir nog inte så, gick inga bussar/tåg hem sen. Blää på att bo i Habo! (Inte alls, I love it!)


Kommentarer
Postat av: AstridsStjärnor*

Hej kika gärna in hos mig, http://astridsstjarnor.blogg.se, Kraam!

2010-04-06 » 17:48:00
URL: http://astridsstjarnor.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh dom blev väääldigt goda :)

2010-04-07 » 15:23:59



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback