"Asså jag älskar Björn&Benny!" - HAHAHA

.....

Hej igen!
Har haft en trevlig kväll hos Hanna (Rubriken fattar bara vi, HAH!). Ätit Ben&Jerry's bland annat. Och kollat på MASSOR av roliga youtube-klipp. När jag skulle cykla hem var det mörkt ute. Väldigt mörkt. Jag som råkar vara lliite mörkrädd cyklade så fort att jag trodde jag skulle svimma! Har nog aldrig cyklat så fort! :O
 När jag kom hem darrade benen - gud vad jag är otränad! xD

Jaja, nu ska jag kolla på lite jag missat (Så ska det låta, Solsidan) och sen ska jag sova. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få träffa mina fina flickor från klassen igen. Ska bli så kul! :D


btw...

AGNES ÄR HEMMA!! :D :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja det var kul :)

2010-04-11 » 13:26:05



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback