' tonight's gonna be a good night

.....

Usch jag kan inte fatta att lovet redan är slut! Så hemskt är det! Vill inte tillbaka till skolan. Nu kommer vi få det jättestressigt med alla läxor, prov och inlämningar. Har lite panik inför svenskan, den ska snart vara inne och jag har knappt börjat. Det finns inga ord för hur tråkigt det är. Ska skriva om William Shakespeare och "göra en fyllig analys av ett av hans verk samt redogöra för teaterkonstens villkor i England under renässansen" - BLÄÄÄÄÄÄ!

Nej nu ska jag göra mig iordning. Ikväll ska vi till Agnes och fira henne, men vi ska "fixa" lite här hemma hos mig innan. Ska ta med mig kameran ikväll så att vi får lite fina bilder ;D

Fem av fem toasters på denna dagen alltså :D


Kommentarer
Postat av: Agnes

ÅH, jag längtar så tills ni kommer! Jag har saknat er så mycket! LINNEA! JAG HAR SETT ALICE I UNDERLANDET I 3D!!! :D

2010-04-10 » 13:51:53
Postat av: victoria

Hej :) haha jag kommer känna mig jätte fräck nu.

Jag ska göra en analys om precis det också - Teaterkonstens villkor i England under renässansen.

Jag har letat överallt men hittar ingenting! Kommer du ihåg vilka sidor du gick in på också så?

Skulle vara jätte snällt om du kunde hjälpa mig på traven :)Svara gärna som en kommentar på min blogg :) Fin blogg förresten !

2010-04-23 » 11:07:19
URL: http://vivictoria.blogg.se/
Postat av: victoria

förresten så tål jag inte fredrik :((

2010-04-23 » 11:10:21
URL: http://vivictoria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback