Anna gästbloggar :D

.....

Heeej alla linneas fans ;D
Nu är det hennes fantastiska vän Anna som gästbloggar här :D Vi sitter i skolan just nu efter att vi tagit en liten Lunch på SubWay :D (Linnea fick sin vilja igenom ) Det väntas en eftermiddag med klassen, Claes kom kanske inte på världens bästa idé men de ska nog gå ändå ;D

Jag märker hur otroligt roligt detta inlägget blev, ni måste verkligen älska när jag gästbloggar :D
Jag tycker ni ska börja följa min blogg i stället, den kommer ni äääälska ;D ni måste titta in lite i alla fall (mest för att jag vill ha många kommentarer och besökare så klart! ;D ) 
 
byebyeee annaremang.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, Annaaa ;) Bilden gillar vi :P ^^

2010-08-26 » 18:03:00
URL: http://storyofaheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback