ciento diecinueve mil quinientos dos

.....

Har EN läxa tills imorgon, tror ni jag gjort den? (a)
Haha, jag har fyllt i den, men jag kan den inte utantill :s Men alltså, det brukar ju lösa sig i alla fall :P Och varför måste jag veta hur man säger 119 502 på spanska? Neej, så totalt onödigt. Fast något som är ännu mer onödigt var ju filmen vi såg på geografin idag, alltså den var sååååååååååååå tråkig. Handlade om kartor, och något krig.. eller vad det nu var.. Vi ska i alla fall se klart den imorgon eftersom lärarens dator dog mitt i, DET var liite kul :P

Nej, fy vad tråkig min blogg är. Vad ska jag hitta på? Är sjukt trött på headern, vill ha en ny!


hahah, fett snygg bild eller? xD

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback