Jag kommer aldrig på en bra rubrik! :(

.....

Just nu ligger jag i min säng och vilar lite innan jag ska ner och jobba. Är typ helt slut efter skolan, haha. Idag började vi ju med "vanliga" lektioner och först var det svenska. Genomgång av kursplan och sånt, verkar skittråkigt. Vi ska läsa ännu mer litteraturhistoria detta året, crap. Jaja, sen var det engelska med allas våran favoritlärare (?) Men dagens lektion var helt okej, vi lekte lekar :D Jag och Gabriella var överlägsna på "gissa-ord-leken", vann med 26 - 17 över Sofia och Filip. Det var jättekul, jag har nog aldrig skrattat så mycket på en engelskalektion. Gabriella och jag är bra på att skratta :P

Efter lunch hade vi vår första geografilektion, läraren verkar helt okej men kursen verkar tråkig. Men vi fick i alla fall en uppgift, vi skulle rita Sverige och sätta ut städer, inte bara Stockholm och Göteborg utan typ Luleå och Umeå också. Det gick sådär.. Jag har ju tidigare här i bloggen visat prov på mina otroliga kunskaper i geografi. Vad säger ni, MVG direkt eller?? ;)

Skolan slutade typ halv ett idag eftersom vi inte hade någon Aerobic, så Anna följde med mig hem. Vi bakade en megagod kladdkaka, som dock såg helt galen ut :bigeyes: 


Annas perfekt smörade form! haha


Anna posar lite ;)


Smeeeeeet ♥


Jag var också snygg -.-


Kolla hur den blev! Värsta konstig ;o Fast värsta GOOOD :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad konstigt! Min kladdkaka blev typ också så igår fast inte lika extrem ;)

2010-08-26 » 12:47:41



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback