Nu är jag hemma i lilla Habo igen

.....

Har nyss kommit hem efter en väldans trevlig helg hos Linnéa! Musikal och Ben & Jerry's bland annat. Mycket bra avslutning på sommarlovet! :D

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik, och ska göra iordning skolväskan inför imorgon, för då börjar ju skolan igen! Jag har nästan längtat till skolan, men jag börjar ändra mig nu... läxor, prov och idiotiska lärare.. -.- Men jaja, det ska väl gå det också. Men innan skolan imorgon ska jag till tandläkaren i stan, ska kolla hur jag ska göra med tandställning. Men jag hoppas att jag hinner till skolan senare, så att jag kan få busskort och sånt. Uh, hatar att jag var tvungen att gå till tandläkaren första dagen i skolan?


Kommentarer
Postat av: Anna

SVAR: heej :D ses i skolan då ju :D jag har kollat på dom men inte så mycket för mitt internet är sönder så har inte fixat med något än -.- men ska kolla mer å se om jag kan fixa lite eget, eller är de svårt?

2010-08-22 » 18:32:28
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback