' one night in bangkok

.....

låten-med-namnet-som-rubriken

Skolan gick fint, gick bara till 11. Fick busskort och sånt, men imorgon börjar det på riktigt, klockan 8.00 imorgon är det dags för svenska i sal 205. Lite jobbigt med tanke på att vi numera har våra skåp i källaren! Blir mycket spring i trappor där, kommer sakna mitt gamla skåp som låg perfekt på bottenvåningen.. Men, i källaren finns det ju en godisautomat.. lite farligt nära våra skåp..

Förutom svenska så har vi engelska, geografi och aerobic imorgon. Engelskan är ju inget man ser fram emot, har ju inte direkt jordens bästa lärare. Geografi ska däremot bli lite spännande, det har vi inte haft innan. Hoppas det blir roligt (chansen är kanske inte jättestor). Allra sista har vi då aerobic.. herregud, varför valde jag det? jag kan absolut inte sånt där, ohh shiiiet. Att vi ska få betyg i det känns också bra, vääldigt bra.. :s

Jaajaa, det får gå som det går. Nu hoppas jag att min familj kommer hem snart, jag är hungrig. Fick ju ingen lunch i skolan idag eftersom vi slutade innan lunch. Så när jag kom hem gjorde jag smoothie med banan, mango, blåbär och hallon, goott goott!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback