Från och med idag och tre veckor framåt är jag miljöpartist

.....

Jag är så trött! Hatar min skola lite. Varför måste man börja klockan 8 varje dag?! Idioti!

Jaja, det gick fort idag i alla fall. Slutade klockan 13 ;) På samhällskunskapen började vi med en grej som verkar ganska rolig. Först lottade vi grupper (jag kom med Gabriella och Julia) och sedan lottade vi ut varsitt parti till alla grupper. Vi fick Miljöpartiet, det verkar helt okej. Så jag tror att det kan bli riktigt intressant :D Dessutom blev jag partiledare, hahaha! xD


Symbolen är dock sjukt ful, den kan de väl byta? :P


Kommentarer
Postat av: miw

heh fredrik är miljöpartist <3

dock den mest oaktiva som finns säger han haha

2010-08-30 » 16:09:29
URL: http://enmoviebox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback