"Boston Tea Party är nog det enda troliga att vi kan göra igen"

.....

Varför gjorde ni ”Lite Sällskap”?
Filip: - Efter att ha gjort en show i New York och Boston Tea Party ville vi ut i Sverige igen och vi hade aldrig gjort dejting-tv tidigare
Fredrik: - Vi hade också läst i någon av Sveriges förfärligt tråkiga morgontidningar att sverige är världens ensammaste land. Vi kände att det är tråkigt att det är så och att kanske vi kan dra ett litet strå till stacken.


Kommer något av era gamla program att komma tillbaka?
Filip: - Jag tror att när vi väl lämnat något så gör vi det nog inte igen.
Fredrik: - Boston Tea Party är nog det enda troliga att vi kan göra igen.
Filip: - Men om vi fortfarande är polare när vi är 50 år vore det oerhört kul att åka runt och göra High Chaparall eller reseprogrammet Grattis Världen igen.
Fredrik: - Sådant blit mycket mer komiskt om man är gammal.


Hur var det att vara i Grums en hel sommar?
Fredrik: - Det var superhärligt, måste jag säga. Vi är båda från landet så det var lite som att återvända hem även om vi inte är just från den trakten.
Filip: - Jag kan känna en slags barnslig förtjusning och förhoppning i att åka ut på landsbygden. Det klart jag gillar Stockholm, men när jag jobbar är jag tusen gånger hellre någon annanstans. Så tror jag hela vårt team känner. Vi har mycket svårare att skildra vad som är Stockholm. Även om Fredrik bor i bromma skulle han aldrig kunna skildra Bromma.


Vilket program är ni mest stolta över?
Filip: - Kanske detta (Lite Sällskap), men det är så tråkigt att säga det senaste man har gjort. Vi är stolta över alla våra program, men i varje serie dippar vi några gånger. Grattis Världen i Japan var väldigt bra och även vissa avsnitt av High Chaparall.
Fredrik: - Avsnitt tre i denna serien är bland det bästa vi gjort, tycker jag.


Mer Boston Tea Party, tack!


Kommentarer
Postat av: miw

TACK att du orkar skriva av <3



får man låna och credda igen? (A)

2010-12-14 » 20:16:26
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Postat av: miw

tack =D



ja såklart du kan få det. jag skickar de jag har via tinypic eller nåt så är det bara att spara, kan pma de på facebook. men tar ju en stund eftersom filerna e stora men iaf. vet inte om jag har så sjuukt många dock men jag skickar de stora som jag har iaf

2010-12-15 » 16:11:07
URL: http://enmoviebox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback