teknikstrul

.....

ÅH! fuuuck vad sur jag blir. Datorkrångel när man är stressad, inte så kul! Nu tog dessutom färgen i skrivaren slut och jag MÅSTE skriva ut en sak som ska fixas till lördag. jäääääävla datoooooor!
Nu tänker jag vara vaken länge för att straffa mig själv. Sen när jag tjurat klart ska jag sova. Mañana voy a comprar regalos de navidad con mi hermano. Där var jag lite intarnationell också. Så kan ni inte spanska får ni använda google translate eller gissa er till vad det står.
Adios! (internationellt igen!)

Update: OMG! Jag kommer inte in på facebook. Kommer inte in på facebok! KOMMER INTE IN PÅ FACEBOOOOOOK! okej, andas lugnt.. inte drabbas av panik.. de är nog fixat tills imorgon... buhu..

Kommentarer
Postat av: miw

jag förstod mohah!



hah omg ditt liv går under xD fb funka inte förut heller för mig men det löste sig. nu kan jag leva

2010-12-16 » 23:15:44
URL: http://enmoviebox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback