Säkerhetsmässa i Göteborg??

.....

Inatt drömde jag att jag var på en mässa i Göteborg typ "säkerhetsmässan". Det var typ en mässa för poliser och brandmän(?). Jag kom dit med Martin Melin i alla fall. Men när vi kom in där så var jag helt plötsligt ensam bland massa människor. Men så såg jag att Jennie Hammar sitter i en monter så då gick jag fram och pratade med henne. Och vi pratade hur länge som helst! Om allt. Om Filip, om LA, om varför hon och Johanna inte umgås(haha?). SEN så gick jag i alla fall en bit och där satt Filip & Fredrik och spelade gitarr och sjöng fast när jag kom lite närmare såg jag att det inte var F&F utan Olle och Andreas. Och jag satte mig på en stol emellan dem och lyssnade när Olle sjöng..

hahahha! drömmar är roliga :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback