Visste du..

.....

...att den senaste filmen jag såg var Julens Hjältar igår
...att jag lyssnar mest på Fairytale Of New York
...att jag avskyr instuderingsfrågor, tandläkare och ***** ********
...att kärlek är bara jobbigt.
...att min mobiltelefon är grå, helt trasig och gammal
...att när jag vaknar på morgonen blundar jag och önskar att det var helg, eller åtminstone sovmogon.
...innan jag går och lägger mig kollar jag på tv, sitter med datorn och pluggar med saker jag borde gjort för längesen!
...att idag har jag städat, kollat på Robinson och gjort pepparkakshus
...att jag just nu tänker på min j*vla argumentation som måste lämnas in imorgon
...att i kväll ska jag klockan är halv elva, men jag ska skriva klart argumentationen sen sova
...att i morgon kommer jag skolan -.-
...att jag hoppas att nästa år blir ett bra år!
...att det roligaste jag läste idag var hmm, vet inte?
...att jag verkligen vill ha JULLOV!


Kommentarer
Postat av: världens bästa anna

jag snor den :D och ps... jag vet minsan vem som gömmer sig bakom * stjärnorna : hihihih

2010-12-21 » 18:27:14
URL: http://annaremang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback