Linnéas geografilektion, del 1

.....

Hittade nyss en blogg med en tjej som typ kom från Boden och blev helt seriöst förvånad. Har dem bloggar där? Finns det ens internet!?
Det ända jag ser framför mig när jag tänker på norra Sverige (typ Dalarna och uppåt) är att det är snö året runt, renar överallt och att alla människor är lite.. konstiga? (a)

Ehh, okeeej.. Kollade nyss på en karta. Dalarna, som jag kallade "Norra Sverige" ligger inte ens i mitten.. Vilken koll jag har alltså :P



Fint va? ;) Jag är tveksam till om det någonsin blir sommar där over mitt sträck, så jag tror jag håller mig här nere..

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahaha... härligt där :D dalarna är långt ifrån mig. jag bor i UMEÅ. DET ÄR LÅNGT NORRUT :D

2010-02-08 » 23:01:15
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, vill du veta en cool sak?

i leksand som ligger i dalarna åker folk seriöst spark till ica ;ooooo

och en annan grej, MARTIN MELINS BLOGG = min drog!

I LOVE MARTIN MELIN!

2010-02-09 » 22:01:17
Postat av: Josefine

Hmm alla människor från Dalarna och uppåt konstiga..

Ja tar åt mig där Linnea:P:)

2010-02-17 » 17:15:06
Postat av: Vilma

haha lol, Norrland är helt likadant som Umeå, Göteborg, Dalarna, Skåne förutom att det kan vara liite kallare på sommaren och renarna du pratade om finns mest i fjällen.. typ c:

2012-05-03 » 17:45:13



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback