Jag hittade...

.....

..Martin Melins blogg! Min och Hannas husgud lix! haha ;)

Nej men efter som mina VHS-kasseter med Robinson från 97 är en av mina käraste ägodeler så var det väldigt kul att träffa på honom i Gbg i höstas. Camilla signade min bok medans Hanna posade med Martin. haha :D
 




Faktum är att jag såg på de där VHS-banden för bara några dagar sen. Bara älskar tävlingarna! Charader, frågesport, kuddkrig och lekar. Det är Robinson! Dessutom fanns det inga (nästan) pakter och sån skit.

(Nej men jag skulle ju sluta med att klaga på att allt var bättre förr, skärpning Linnéa!)

Nu ska jag städa mitt rum, kul fredagkväll! ..eller inte!

Kommentarer
Postat av: Hanna

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!! vad heter deeeen?!?!?!?!?!

2010-02-06 » 17:29:31



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback