Melodifestialen på lördag! :D

.....

Nu är biljetterna fixade!! Åh vad kul det ska bli! 4e ggn jag är på Melodifestivalen "live" liksom! :D Det blir så mycket bättre än vad det är när man ser det på TV också, och det kan verkligen behövas..

Artisterna som är med i GBG:


Alcazar - Har dem varit med innan? ;o
Crucified Barbara - Ehh...
Darin - BLÄÄÄ!
Elin Lanto - Åh, min idol! När jag var 11 typ -.-
Erik Linder - Erik.. vem?
Getty Domein - Pretty Laeiim?!
Johannes Bah Kuhnke - HAHA, roligaste namet i år!
Timotej - Låter som en blomma..

Men men, det är ju alltid kul att vara där! :D hahha


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Åh, va kul! Jag har varit på några genrep, men inget riktigt. Det blir nog roligt!



Sv: Var du? Bor du i Jönköping? Det var inte du som gick rakt in i mig och som jag råkade svära lite åt, hoppas jag?

2010-02-17 » 23:37:35
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, timitej är ju den där grässorten som man trär smultron på^^ töntigt namn ;)(antar att du joinar mig i mitt melldifestivalen-hat)

2010-02-19 » 03:24:12



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback