Mycket passande rubrik!

.....

Jag började fundera när jag läste DETTA inlägg av Rebecca( a.k.a. Allt Utom Räkor) och kom på att jag troligtvis redan är en pensionär, i mineratyr liksom! (..eller minatyr, jag är ju typ 1,76 men iaf) 

Här är saker som får mig att tro att jag egentligen är en pensionär:
- jag tycker att Stjärnorna på slottet och På spåret är mycker roligare än Let's dance och Robinson
- jag lyssnar på BAO... say no more
- jag klagar jämt på att allt var bättre förr (men come on, det var ju det! ;o)

...herreguud, vad ska jag göra? Snart kommer jag väl börja med pappiljotter och att gå upp klockan 6 på helgerna för att baka småkakor!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Oj då. Låter definitivt som om du är i riskzonen. Snart är svenska-korsords-förbundet ett faktum.



För övrigt hörde jag att det droppade lite ute nyss. Från taket. Här är det plusgrader! Hurra!

2010-02-03 » 22:22:41
URL: http://alltutom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback