Nu när jag sitter och kollar Disney..

.....

..så har jag kommit på hur många Disney-filmer jag inte sett. Måste ta och göra det alltså!
Måste bara få tag i dem först, hehe :P Nej men vi kan ha någon av dem på vinden. Får kolla det nån dag ;)
Så jag gjorde en liten "check-lista" över de filmer jag borde se!

Imorgon ska jag till Tandläkaren klockan 11. Så jag får ställa klockan! Men det är rätt skönt ändå att gå upp,
fast jag tycker inte om att gå till tandläkaren. Uschh ;(
Vi hörs imorgon, pusshej


Kommentarer
Postat av: kajsa

Anastasia <3. så fint att tänka sig att jag såg den TUSEN gånger utan att riktigt fatta att det var Helen förrns lite senare.

2010-02-15 » 11:08:18
URL: http://dirtyweekend.blogg.se/
Postat av: Therese

Har du inte sett dom ;o Helt underbara ju!!

2010-02-15 » 12:10:29



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback