"En enda dans kan jag våga, men jag måste fråga..."

.....

Nej okej, rubriken hade inget med detta inlägg att göra hade bara den låten på hjärnan.

Sitter och kollar på "Halv åtta hos mig", måste vara det roligaste matlagningsprogram ever! Helge Skoog är underbar! Haha x)

Problemet när jag kollar på matprogram är att jag alltid blir så hungrig! Men jag ska nog göra en kopp varm choklad till "Mästarnas mästare". Jag skulle vilja skriva upp hur många koppar choklad jag dricker per vecka. Fast vid närmare eftertanke kanske jag inte vill veta det..



19.30 - 20.00 Halv åtta hos mig
20.00 - 21.00 Mästarnas mästare
22.00 - 23.00 Paradise Hotel

Vad ska jag nu göra mellan 21 och 22??


Kommentarer
Postat av: A m a n d a [bloggenamandas]

fin blogg :)

2010-01-19 » 20:00:46
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback