GÄSTINLÄGG FRÅN AGNES!

.....

Hej, agnes här, Linneas bästa klasskompis ;) hehe !
Idag blev våran idrott inställd så vi, jag, linnea, andrea, gabriella, anna, emelie och sofia, sitter nu i biblioteket och slappar. Fett najs! ;) Vi kollar på felsms.com, tjuvlyssnat och när Peter Settman blev blåst i blåsningen.
Jag & Andrea tänkte köpa godis men vi klarade av att stå emot sötsuget! Visst är vi bra!?!?!
Just nu tittar Andrea, Linnea, Anna och Emelie på desprete housewives, vilka nööördar dem är! :) haha!

Nu tänkte jag berätta lite om VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER OCH FILMER!!!!!!!!!!!!! och jag vet att Linnéa tycker samma som jag! Det är såklart HARRY POTTER! Själv är jag lite smått kär i en viss Ronald Weasley, men jag tror att om Linnea skulle vara intresserad så skulle vi kunna dela på honom! Fast jag tror att det skulle vara roligare om Linnea blev ihop med harry och jag med ron och så skulle vi kunna gå på dubbeldejt! Eller vad säger du linnea? ;)


RON <3 AGNES
HARRY <3 LINNEA


Här är en väldigt vacker bild på mig och söta linnea och sofia! :)


LINNNEAAA ÄR BÄÄÄST! 

/AGNES


Kommentarer
Postat av: agnes

Hahah, jag är för rolig jag! ;) höhö!

2010-01-13 » 15:56:34
Postat av: E - en blogg om allt

sv; jo allt är bra!

2010-01-13 » 16:43:28
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Cedric Diggory är MIN!!:P

2010-01-13 » 18:03:24
Postat av: Anonym

Agnes har sina planer hon ;)!<3 <3 <3

2010-01-13 » 23:22:45
Postat av: agnes

hahaha, emelie!!! ;D

2010-01-14 » 18:25:13



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback