Onsdagen Den Trettonde Januari

.....

Visst var det väl ett fint inlägg Agnes skrev? Haha, hon är för söt! ♥

Skolan idag var rätt onödig! Försov mig och fick springa till tåget. Sen var det försenat och jag missade halva första lektionen! Det var dessutom historia och vi gjorde bara instuderingsfrågor. Måste säga att instuderingsfrågor är det tråkigaste jag vet! Men vår lärare kan som sagt inget! Jaja, sen va idrotten inställd och vi hade 2,5h håltimma! Trååk! Tillslut var det då svenska och då kollade vi bara på film! Fatta, jag kunde lika gärna sovit vidare! Fast då skulle jag inte fått träffa mina kära vänner i skolan såklart!

Nu ska jag snart sova så att jag inte försover mig imorgon ;p

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback