The sims 2 <3

.....

Jag är tillbaka! Haha :P
Egentligen kom jag hem igår men jag hann inte blogga innan jag skulle till Melina på tjejmiddag ;)
Vi lagade god mat och hade trevligt. Sen följde jag med Ellen och Sofia hem till Ellen. Vi kollade lite på tv innan vi somna. För vi skulle upp klockan halv 8! Ellen och Sofia skulle spela fotboll och jag gick hem. Det var helt sjukt mycket snö! Det måste snöat hela natten. Snön gick  nästan upp till knäna på oss!
När jag kom hem gick jag och la mig och sov ett tag innan jag gick upp, åt frukost och gick den till Sporthallen för att kolla lite på fotbollen.

Nu sitter jag och gör nåt jag inte gjort sen i våras. Jag spelar SIMS! Haha, undra hur många timmar och dagar av mitt liv jag spenderat med sims. Men eftersom jag gav min dator till min bror när jag fick en laptop måste jag sitta på hans rum och spela. Lyssnar på Björn Ulveaus sommarprogram igen också. Det han säger om Kristina är så fint.



Imorgon börjar jag skolan igen. Usch fy och blää!! Verkligen inte taggad, inte nåt. Jag vill ha lov, och kunna sova! :(

Kommentarer
Postat av: E - en blogg om allt

sims 3 är asbra :D mkt bättre än sims 2!

2010-01-06 » 19:58:48
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback