tiondeiförstatjugohundratio

.....

Jag har lite ångest här. Har inte gjort något vettigt på hela dan, bara spelat sims! Usch jag får panik! Det är 6 dagar kvar till helgen och så slösar jag bort en dag såhär ;s

Men men, jag har iaf bestämt att jag inte ska spela imorgon. Så då bloggar jag nog lite mer och så ska jag försöka beta av lite saker på min "Att göra-lista". Den börjar bli oroväckande lång.

Okej, lite saker har jag hunnit med idag. Bland annat slängt ut min lilla gran(genom fönstret) och plockat ner alla tomtar i lådan igen. SKÖNT! Var sjukligt trött på julen nu. Jag började längta redan i november vilket gjorde att den 25 var jag trött på det. Haha, jag tror jag spyr om jag hör en ända jullåt till!

Nu ska jag nog städa lite. Eller fixa ny musik i iPoden, eller vad som, något måste jag göra!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback