Varm choklad till "Blåsningen"

.....

Har hunnit med det mesta på min lista. Inte pluggat svenska dock, men det är ju gaaaaaalet tråkigt! Alltså vår svenskalärare är den tråkigaste människa jag träffat! Usch, svenska var typ mitt favoritämne på Hagaboda. Nu är det bara tråkigt! Har som sagt 17 A4 sidor jag ska lära mig tills på fredag. 17 A4 om tråkig litteraturhistoria! Det är troligtvis omöjligt att ens lära sig hälften. Nej fy!
 
Då är min Spanskalärare mycket bättre, han har t.o.m. en egen fan-klubb på facebook. LÄNK Hehe ;P
Roliga saker han brukar säga är:
• "Observera! Gör mycket fel!"
 "O
key, så då är vi överens?"
 "Jag älskar min röst! Bättre än Madonnas!"
 "Ni mobbar mig"

Haha, jaja nu ska jag drick varmchoklad med marchmallows och kolla på blåsningnen på tv3. Hörs imorgon!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback