Visste du..?

.....

...att den senaste filmen jag såg var Mamma Mia! För 25 gången, ett litet jubileum där ;)
...att jag lyssnar mest på Kristina från Duvemåla, Abba och så spotify, där kan jag lyssnar på det mesta ;)
...att jag avskyr när folk ljuger eller skryter!
...att kärlek är bara jobbigt.
...att min mobiltelefon är grå och ganska ful
...att när jag vaknar på morgonen blundar jag och önskar att det var helg, eller åtminstone sovmogon.
...innan jag går och lägger mig kollar jag på tv, sitter med datorn och lyssnar på musik
..att idag har jag kollat på fotboll och spelat sims
...att jag just nu tänker på att det är skola imorgon. BUHU! :'(
...att i kväll ska jag somna tidigt!
...att i morgon kommer jag Åka in till skolan :S
...att jag hoppas att nästa år blir ett bra år!
...att det roligaste jag läste idag var har nog inte läst något idag, men jag har lyssnat på tre "sommarprogram" de var väldigt bra!
...att jag verkligen vill ha SOMMARLOV!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback