Harry Potter, Jordgubbar och Choklad!

.....

Det blir som sagt dåligt med inlägg under sommarlovet! Men ni klarar er bra i alla fall va? ;)

Just nu sitter jag på altanen och läser (eller lyssnar på när Krister Magnusson läser) Harry Potter och halvblodsprinsen. Snart ska jag äta potatissallad och rostbiff och efter det blir det jordgubbar och choklad! Det är så underbart med sommar! ♥

Hanna har varit här sedan i tisdags men hon åkte hem idag. Vi har bland annat haft Harry Potter-marathon! Har kollat på alla filmer (eller nja, vi hoppade över hemligheternas kammare för den suuger). Min Hugo är här också, fast dem är nere i stugan, min lillebror är där också ikväll. Mamma och pappa är också borta så jag är ensam hemma ikväll.

Nej nu ska jag äta mat och kolla på Paradise Hotel (NY! dansksäsong, finns på tv6play!) och sen ska jag fortsätta med Potter!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback