7/6 - 2010

.....

Dagen har varit bra. Vaknade vid nio i mitt "nya" rum. Det känns nästan som nytt eftersom jag möblerade om lite igår. Hoppade jag (eller hoppade är väl fel ord, släpade mig känns bättre) in i duschen och sedan tog jag det lugnt som vanligt på måndagar. Förmodligen för sista gången för i tvåan lär vi ju inte få ett sådant bra schema :(

Precis när jag skulle gå, vid halv 12, ringer det på dörren och så står Anna där. Så vi tog sällskap till stationen, klagade över vädret. För idag var det bara grått och blött! I skolan hade vi bara utvärdering på Teatern och det tog 10 minuter och sen fick vi sluta. 

Så då mötte jag Sofia på stan och vi åt på McDonalds, efter det skulle jag ta tre-tåget hem men påväg till stationen mötte jag Andrea och Gabriella så då stannade jag kvar med dem ett tag. Gabriella gick och tränade och jag & Andrea gick till H&M och köpte smink. Blev en ny mascara, en foundation och en rouge.



Ikväll har jag och min bror bakat hallonbrownies, blev väldigt goda tycker jag!
Har kollat på Kronprinsessan och kungariket och nu kollar jag på Det kungliga bröllopet. Måste säga att jag tycker om kungafamiljen och bröllopet. Fast jag tycker att allt som finns runt detta bröllop blir lite föör mycket ibland.

Jaja, nu ska jag kolla klart på programmet och sen ska jag läsa lite Harry Potter. Imorgon har vi vår sista engelska lektion, woohoo!

Vi hörs imorgon! Puss&Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

sv; teckensnittet heter "Owen Hand" och hämtad från Dafont.com <: tack att du gillar det

2010-06-07 » 23:19:31
URL: http://iirla.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback