Det är tråkigt att sola

.....

Det är sol idag, och här sitter jag. Inte bra. Men vi kan ju konstatera det här och nu, det är inte roligt att sola. Det är skittråkigt! Bara ligga och göra ingenting och samtidigt svettas som en gris, låter ju jätteroligt..! Men jag måste ju försöka bli lite brun så jag ska ta min "Simon och ekarna" och lägga mig och stekas lite.

Igårkväll så kom Gabriella hit. Hade en supermysig kväll med massa prat och skratt! Lyssnade på lite musik och körde THE HAUKKA DANCE! hahahh xD

Men oj, nu måste jag gå ner för nu hör jag att Hugo är här!! Ha det bäst så hörs vi ikväll! Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

bra vänner + bra musik + snygga pojkar i närheten = inte tråkigt längre ;D

2010-06-21 » 22:46:14



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback