TV och Ben&Jerry's

.....

Precis som jag sa igår har jag spenderat heela dagen i sängen. Har kollat på "The x-effect", "16 and pregnant" och nu kollar jag på "Familjen Bernadotte".

Men snaart ska jag gå upp. Ska gå till ICA och köpa en Ben&Jerry och sen ska jag återvända hem igen. Till sängen. Måste bara se till att jag inte slösar bort hela sommarlovet såhär.

Förresten tycker jag det är sjukt orättvisst hur få Ben&Jerry's smaker det finns här i Sverige!
Här är några av de smaker som finns i USA, detta är alltså inte ens alla som finns:





Ännu fler hittar ni HÄR.

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

svar: skönt att allt är bra med dig , med oss är det också bara bra tack ;)

2010-06-12 » 23:03:15
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback