Grym på Gym?

.....

lyssna

Dagen har varit bra faktiskt. Hade redovisning på naturkunskapen, det gick bra tycker jag. Sen fick vi god mat till lunch, laxgratäng. Mums på't! Efter lunch var det ju samhällskunskap, onödigt som vanligt. Men sen slutade vi och då gick jag, emelie och gabriella till gymmet. Sen kom Agnes dit också. Jag var där i flera timmar, hah. Men körde kanske inte så hårt hela tiden, men roligt var det. Denna månaden är det ju gratis på friskis så det gäller att passa på!

That was the day, nu kollar jag på nån dokumentär om familjen Bernadotte. Ska snart sova, är astrött efter träningen, men vi hörs väl imorgon. DÅ ÄR DET FREDAG♥ Godnatt!

btw, drottning silvia var fett vacker som ung. *klick*


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback