Monday one day, Tuesday two day, Wednesday what day?! - Joey

.....

Denna dagen kommer inte gå till historien som en av de mest lyckade.
Skolan var i och för sig inte så hemsk. Var och simmade på Rosenlund, tror jag fick G på min tid men jag tyckte ändå att det gick ganska bra. Sofia varvade mig och var klar när jag gjort 7 av de 10 vänderna i bassängen. Hon är grym hon, hah :)

Efter simningen var det äcklig mat i skolan (som vanligt på onsdagar) och sen hade vi svenska. På svenskan gjorde vi korsord som jag och Sofia vann!

När jag kom hem skulle jag och Emma baka en sockerkaka. SOM VI SKULLE BLI TVUGNA ATT GE BORT! I mean, wazzup with that?! Så vi gjorde två så kunde vi äta av en också. Man får inte vara dum!

Hemma hos Emma tänkte jag att hoppa studsmatta vore roligt. Det var det också, tills jag råkade spräcka mina byxor! Mina favorit-jeans :( Så nu är jag Linnéa-byxlös... Men mamma lovade attt betala ett par nya till mig. Så då blev jag lite gladare.

Ja, nu ska jag plugga på vindkraft! Adiós!

(Underbar dag, eller hur? -.-)


Kommentarer
Postat av: Anna

för det första vann ni inte -.- det va ingen tävling, jag å G va bäst :*

för det andra så va två sockerkakor MIN ide, jag borde nänas ;D

för det tredje, HAHHAHAHHAHAHAH klant xD tur du får nya :D

2010-05-05 » 20:14:00
URL: http://annaremang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback