Söndag 9/5

.....

Vaknade tiidigt idag. Klockan 9 typ. Har hunnit med en hel del också. Städat rummet, till och med våttorkat golvet (applåd?) och så har jag varit ute och sprungit också.

Problemet med att gå upp tidigt är att dagen blir väldigt lång. Vad ska jag nu göra? Klockan är bara tjugo i fem och jag har inget att hitta på. Kanske följer jag med mamma ut och går. Fast frågan är om jag orkar det. Har gymmat i två dagar och sprungit en. Imorgon ska vi gymma igen, och det är ju lite farligt med för mycket mortion så jag kanske bara stannar hemma i min soffa och slöar.

Föresten, igår bestämde jag mig för att prova ring + bok + lampa = hjärta-grejen. Här är resultatet, hyfsat bra ändå. haha


Avslutar med ett tips: Vill du ha mer besökare till din blogg? Klicka HÄR

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback