' tonight's gonna be a good night

.....

Fredagen rusade förbi i en väldig fart måste jag säga! Hade min presentation om Chess - gick inte så bra jag var så stressad och hoppade över massa saker. Men jaja, jag har gett upp hoppet om MVG i sveska för längesedan. Fick däremot veta att jag kommer får MVG i både historia och samhällskunskap! Yihha! Det känns bra, jag var rädd att jag inte skulle få några.

Spanska nationellaprovet gick verkligen inte bra. Men det blir ett VG i betyg i alla fall :) Och tillsist, jag fick MVG på nationella proven i matte! Herregud alltså, hur gjorde jag det där??

Okej, mycket skol-snack här. Men snart är det slut! Helt sjukt att vi redan gått ett helt år tillsammans!

Snart ska jag snart in till stan och fika med Andrea, Sofia, Gabriella och Agnes. MYS♥ Och så ska vi gå på marknaden också, ska bli skoj skoj ;)

Nej nu måste jag äta, vi hörs kanske ikväll?
Annars blir det nog inget i helgen för jag ska till Göteborg och gå på konserten i alla fall! Ska bo på hotell med mamma från lör-sön. Åh, har inte riktigt fattat det, att vi ska åka ändå. Kommer bli bäst! :D


jag måste vara sjuk men när jag såg denna bild började jag plötsligt längta efter vintern! :bigeyes:


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback